Israel González Carrasco. Ph.D. Professional Activities.

Associate Editor

Editorial Advisory Board

Journals Editorial Board Memberships

Journals Reviewer Board Memberships

Edited Books

• Ricardo Colomo-Palacios, Israel  González-Carrasco & Jose Luis López-Cuadrado (Eds.): Soft Computing for Collaborative Corporate Environments: Social and Semantic Technologies. IGI Global, 2012. In Press.

Patents

• Patente ES2370900 A1 con título "Método de difusión" (23/11/2011). Autores: Ángel García Crespo, Israel González Carrasco, José Luis López Cuadrado, María Belén Ruiz Mezcua.  Titular: Universidad Carlos III de Madrid.
  • Patente ES2014/070689 con título " Accesorio para la visualización en salas de proyección de elementos de accesibilidad asociados a contenidos audiovisuales" (19.03.2015). Autores: GARCÍA CRESPO, Ángel; LÓPEZ CUADRADO, José Luis y GONZÁLEZ CARRASCO, Israel. Titular: Universidad Carlos III de Madrid.

Conference Program Committee Memberships

Others Contributions